
Kávébarna cipő kávéból úgy készül, hogy kávéból állítják elő és dukál mindenkinek.
- Azoknak, akik állatszeretetből vagy emberségből nem húznának lábukra állatbőrből készült ipari terméket.
- Azoknak, akik csakis természetes alapanyagból készült cipőt képesek hordani.
- Azoknak, akik ügyelnek arra, hogy kávéból készült cipőik ekolábnyoma az előállítás során legkevésbé terhelje a környezetet.
A német illetőségű nat-2™ cég alapítója Sebastien Thies. A márkát a magas ipari tudás és a nagy felkészültség vezérli, termékeiket félcipős és magasszárú tornacipős kivitelben gyártják. Brandjük 100% vega előállítási módszerekkel tevékenykedik.
Kávébarna cipő kávéból vega cipőként NAT-2™ COFFEE LINE fantázianéven fut.
Az újrahasznosított kávédarálmány, maga a kávébabszem (amiből már nem készült kávé) és a kávécserje növényi részei alkotják fazontól függően cipőik anyagának legalább a felét.
A felsőrészt szabadalmaztatott anyaguk borítja, amely kávéillatban pompázik, legálábbis eleinte… nem lehet kihagyni, hogy párhuzamos vega kollekciójuk gombahéjat hasznosított.
A kávébarna cipő kávéból csak akkor készülhet, ha beszerzésénél a kávébab fenntarthatósági követelményeknek eleget tevő aktuális természetes forrásból származik. A talprész természetes gumiból van, a csillogó felszínű céges logó üvegszármazék, az antibakteriális betét valódi parafából készül és vízalapú ragasztó tartja mindezt egybe. A felsőrész azon elemei, amelyek nappa- vagy velúrbőr hatást kelt, újrahasznosított polietilén (PET) ivópalackok anyagából készülnek.
Olaszország a cipők hazája. A kávébarna cipő kávéból szorgos olasz kezek között ott készül, gyártása nem futószalagon zajlik. Gondot fordítanak a családi keretek között zajló, magas techikai szintű eljárásokra, és a gyártás közvetlen környezetére a munkaműveletek is az önként követett ’fair play’ szabályok szerint hatnak.
A német elme nem pihen, lehet róla példát venni. A bizonyság arra, hogy léteznek népek és országok, akik unják a lassan üresen puffanó ’környezetvédelem, fenntartható világ, tudatos jövőkép’ stb. frázisokat hallani, inkább cselekszenek. Ezek itt nemcsak cipők, de üzenetek is.
Bezsebeltek az „értők” által odaítélt rakásnyi dizájdíjat és üzenetük az európai értékesítési hálón túl az USA, Emírségek, Kína, Japán és más országok boltjain keresztül is egyre terjed.
https://nat-2.eu/collections/nat-2-coffee-line/















